ett blommigt glas är ungefär som en härlig fredagsmorgon-

jag är less på att vara sjuk, men jag har kommit på att man gräver ner sig så sjukt mycket och blir så himla självcentrerad när man är det. jag menar, hur många har det inte värre än jag?! troligtvis 90 % av befolkningen. därför tänkte jag skriva en liten lista på vad jag faktiskt uppskattar just i detta moment.


  • Fina telefonsamtal av fina vänner.
  • Den nya Sf-kanalen (bara svenska höjdare)
  • SUNES SOMMAR
  • att man kan njuta av att vara tyst (eftersom att jag inte kan få fram en suck i stort sett)
  • Kanelbullar
  • Ipren, Nässpray, limegröna-asfula-äckelpiller, penicillin - allt som hjälper mig i mitt tillfrisknande.
  • Te med honung.
  • Varma kramar och väna ord från föräldrarna.
  • modeblaskan.
  • internet -så att jag under omständigheterna faktiskt kan nå omvärlden.
  • att jag marcuus och linnea inte har godis och kakförbud anymore :D

Se vad vi kan vara positiva. hhoho! så deppa inte ihop för att du är typ mer än sjukast i helahelahelahela världen (dvs asapasasjuk) utan gör som jag, se det från den ljusa sidan!

HA


Kommentarer
Postat av: Jennjy

positiva tjejen! (Y) :D <3

2009-10-08 @ 12:00:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0