ge mig.

Jag vill ha inte ta, jag vill få inte låna, jag vill se inte tro, jag vill känna inte låtsas. jag vill. 
För sent är alltid för tidigt, för tidigt alltid försent rätt tid är fel, fel tid är fel. Mitt rum är stökigare än min själ. Jag ska skriva en grej. något dedikerat kankse. 
Jag hörde syrener idag, blev lite rädd och tänkte på livet. syrenerna blinkar blått. min vän är blå, mörkblå, jag är inte blå. jag är.  det känns lite tomt i magen. det pirrar lite men känns lite tomt. jag har livet tillbaka. Jag försvann aldrig. Jag har stått här hela tiden bara att jag kankse missade det. nu känns det bra igen. Jag längtar alltid härifrån med aldrig hem. det är fel så fel. jag längtar hem.

---- osynlig blir man inte.

Kommentarer
Postat av: Anonym

..det är man.

2009-11-18 @ 07:04:19
Postat av: A

Stort M. Jag kommenterar.

2009-11-25 @ 22:59:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0