ett fiskstim med en enda fisk.

en förvaringsbox i plast kan vara blå eller gul eller röd.- Om jag hade en kanin skulle den vara vit med en grå fläck. veronica sjunger, imorgon blir en bättre dag.
typ så är det och det bästa i livet kommer imorgon. alltid. alltid imorgn. därför betyder det att människor man träffar senare i livet är bättre än dom man träffa nu....! gud vad jag alltid kommer ha underbara vänner och bara bli mer och mer attraherad av män.... värt. livet är underbart. iallafall imorgon.
kankse är man borttappad i själen, kankse är man kvävd och rädd att tappa bort. påverkas och tappa bort. kankse är man fädd för att bli bränd. rädd. jesus sa "låt barnen komma". linnea drömde att hon väntade barn. -

-- när man viker ut vänder man inte på en hel sida.

Kommentarer
Postat av: Anonym

imorgon.

2009-11-03 @ 15:00:00
Postat av: en som är vargig som hunger

jag ska låta barnet komma, hur trångt det än blir. jag är inte gravid, för drömmar är inte verklighet. sanningen är väl bara den att man måste lära sig det också, det är svårt. det är så jävla svårt. jag älskar dig och du är så snygg i hår på huvet. du är säkert snygg som flintis också, hipp liksom

2009-11-03 @ 18:33:24
URL: http://liinneateresia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0