Om ändå alla vore som jag.

Jag har just kommit underfun med hur stört knasiga människor det finns överallt!
När jag nyss loggade in på msn är det en mr D från Linköping som börjar skriva. Jag tänker ah! säkert någon kompis-kompis. men icke sa nicke när jag fråga om skola så är han tydligen en jobbare!. När killen frågar vilken gata jag bor på och han säger att han undrar för att han är nyfiken eftersom att " vi kan ju bo grannar" och jag försäkrar honom om att vi sannerligen INTE gör det!.. börjar man undra.  Konversationen börjar lida mot sitt slut då killen direkt efter frågar "gillar du sex?!" jag svarar lite klämmkäckt tillbaka (man vill ju inte göra våltäktsmän upprörda) "nee du, jaga hatar det!" och killen frågar helt seriöst varför?. malin: "eeeh, för att det är äckligt?!"... mr: "neee, ofta det är det!"..
Då kände jag detta ska nog få lida mot sitt slut. och skrev så vänligt jag bara kunde "nedu, nu ska jag dra mig men ha en trevlig kväll och ha kul medans du fortsätter att ragga småtjejjer".


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nu är jag hemma efter två intensiva dagar hos Linnea! det har varit både kul och mysigt. och segertåget har ständigt hörts ur högtalarna. (ronjas fel för det mesta)..

jag och miss LinmiddagsmysRoney-boy och TQ

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHA nej? HAHA jo! HAHA nehej!? HAHA joho!! HAHA neeejheeej!?!?!?

HAHA... men jo förhelvete!...

2009-02-20 @ 00:22:02
Postat av: malin

HAHA jo? HAHA ja! HAHA joho!? HAHA joho!! HAHA joheeeej!?!?!? HAHA... men jo förhelvete!...



Givandeee!!

2009-02-20 @ 11:27:33
Postat av: klarrrre

aaa de ska ja :P fast de är ju ett tag kvar ;) så klaaaart vi hinner träffas :D fikastuden i norrköping väntar på oss :D <3

2009-02-20 @ 13:30:57
URL: http://klaro.blogg.se/
Postat av: linnéa

alltså ojsan, hornyguys.com.

jag avskyr för övrigt segertåget, har gjort det sen den började spelas ur mina högtalare, kan du förstå hur tung jag är i hjärtat. tacka gud att sällskapet var så trevligt då!

2009-02-20 @ 22:27:32
URL: http://liinneateresia.blogspot.com
Postat av: Elleeeeeeeeeen :D

Ojojoj ;D du skulle ju klart raggat! x)

2009-02-23 @ 16:09:48
URL: http://elleeens.blogg.se/
Postat av: malino

å vad bra klara det tycker jag att vi bestämmer!!! myspys fika med dig och marre är vad jag behöver ;)



linnea: stackar dig snutt vilken tur att vi fanns där och kunde stöttta..



Ellen: hahaha, jag skulle gjort de va?! jag kan ge honom din msn?! ;-)

2009-02-24 @ 21:10:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0