Linköpings maffian!

IDAG hade vi kompledigt =), jag vaknade hos käraste malleballe och vi åt lite frukost och skorpor sen så åkte vi in till Kristina!, där var det redan full rulle. folk övade och övade... vissa var även lite sociala imellanåt .. :P hihi att det var så mycket övning kan nog bero på dagens Terminsuppspelningar imorgon, PUUUH... scarrryyyyy!!!!! aja det bli väll bra...

Efter att ha varit på Kristina så tåg jag tåget direkt till Linköping där jag skulle ha adventsfika med mina Linköpings tjejjjor, vi tänkte att vi skulle återsamla oss lite innan skolan imorgon! haha, det finns ju alltid så förskräckligt mycket att prata om. Men det var iallafall jättemysigt att träffa mina kära vänner igen efter en lååååång helg.. PUSSPÅER


MYSPYS!

Kommentarer
Postat av: Beaaaaa

Den som inte älskar oth.. är..... Dum i huvudet säger jag!

Älska oth<3

2008-12-02 @ 21:52:05
URL: http://beadillon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0