JULEN ÄR HÄÄÄÄÄR =)

Jag min moder och min mammas vän åkte en sväng till löfstadslotts julmarknad, det var mycket mysigt och pricken över i-t var när musikarna; melanie, eleonor, damon och olle sjöng julsånger.
Nu befinner jag mig i toppjulstämning! jag julstädade finfint på mitt alldeles för stökiga rum igår eftermiddag. vi hade även glöggkväll med grannarna igårkväll. glögg och pepparkaka. nu gör min mamma julköttbullar medans peter jöbacks julskiva ligger i skivspelaren. Julgardinerna är uppe och skummtomtarna ligger i en skål som står på bordet i vardagsrummet! jag är helt förtjust i JUL, och julstämning! Förra året var min julstämning nästan helt försvunnen. men inte iår! Här hemma hos BERGLUNDS är julstämniningen bättre än aldrig förr!

Nu så ska jag snart in till Linköping för att träffa min alldeles för saknade vän MADELEINE.

pusss

Kommentarer
Postat av: Anonym

naae jävlar va mys! vi har nada julstämmning @ my place .. ;) hahah <3

2008-12-07 @ 18:43:05
URL: http://klaro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0